Vylepšení zastávek MHD – stín, čistota, zvětšení – zpětná vazba poroty a koordinátorů programu Pěstuj prostor

# Příspěvek bez tagů

Vloženo03. 05. 2016

Text Správce systému

Podnět posuzuje nové zastávky MHD na základě estetického cítění autorky, se kterým se porota neztotožnila. Dle ní jsou nové zastávky víceméně esteticky přijatelné. Porota dále konstatovala, že není jednoduché vyvinout atypickou zastávku, protože musí splňovat hodně předpisů a limitů. Je to mnohonásobně složitější, než zakoupit hotový výrobek. Pokud by ještě měla být architektonicky kvalitní, pak je to téma pro soutěž. Kvalitní zastávka ale může zahrnovat různá oživení, např. wi-fi. Společnost Rencar (JCDecaux) dodávající plzeňské zastávky má ve Francii několik netradičních zastávkových realizací. Poznámky: V případě zájmu o jiné nebo atypické zastávky je problematiku možno konzultovat s PMDP a společností Rencar.