Dobrý den, děkuji za komentáře na které bych chtěl reagovat. Plus bych přidal jeden podnět pro pěstuji prostor. Jak zde bylo řečeno, o podobném řešení se uvažovalo již za socialismu, Ale bylo považováno za příliš nákladné.
Jsem přesvědčen že pokud se na to podíváme z dlouhodobého hlediska tak žádné řešení nebo přinese takový poměr totální změny kvality prostoru vůči vynaloženým nákladům jako je odvedení automobilové dopravy pod zem a ponechání povrchu pro městskou hromadnou dopravu a chodce. Sblížení zastávek MHD, zkrácení přestupu, možnost vybudovat parkovou úpravou nebo zde postavit budovy, lepší dostupnost vlakového nádraží a řada dalších aspektů které ani nedovedu třeba objevit, jsou mnohem důležitější než náklady které by toto řešení stál.
A vidím v zde roli pro Iniciativu pěstují prostor, která by mohla provést s obšírně šetření nebo průzkum mezi občany plzně a nebo všemi kteří tento prostor používají protože ho nepoužívají jenom obyvatele plzně, a zjistit jakému řešení je občané dali přednost. Vzhledem k tomu, jak dopadl prostor po bývalém domu kultury na nábřeží, by celý tento prostor mohl získat úplně novou kvalitu.
Poslední příspěvek: Mgr. Ondřej Klekner
03. 03. 2016 | 07:50
Nás (Živá Plzeň) zas napadlo použít stávající džuznu :-) jako parkovací prostor pod zemí, auta v takovým množství, co tam jezdí, by tam neměla být vůbec. Sirková by se měla vrátit a MHD by opět jezdila Nádražní, nakonec lidi tasm stejně vylézají z podchodu od vlaku, takžetramvaje tam, kde byly, by byly ideální
Poslední příspěvek: František Jílek
27. 08. 2016 | 16:37
Dobrý den, děkuji za komentáře na které bych chtěl reagovat. Plus bych přidal jeden podnět pro pěstuji prostor. Jak zde bylo řečeno, o podobném řešení se uvažovalo již za socialismu, Ale bylo považováno za příliš nákladné. Jsem přesvědčen že pokud se na to podíváme z dlouhodobého hlediska tak žádné řešení nebo přinese takový poměr totální změny kvality prostoru vůči vynaloženým nákladům jako je odvedení automobilové dopravy pod zem a ponechání povrchu pro městskou hromadnou dopravu a chodce. Sblížení zastávek MHD, zkrácení přestupu, možnost vybudovat parkovou úpravou nebo zde postavit budovy, lepší dostupnost vlakového nádraží a řada dalších aspektů které ani nedovedu třeba objevit, jsou mnohem důležitější než náklady které by toto řešení stál. A vidím v zde roli pro Iniciativu pěstují prostor, která by mohla provést s obšírně šetření nebo průzkum mezi občany plzně a nebo všemi kteří tento prostor používají protože ho nepoužívají jenom obyvatele plzně, a zjistit jakému řešení je občané dali přednost. Vzhledem k tomu, jak dopadl prostor po bývalém domu kultury na nábřeží, by celý tento prostor mohl získat úplně novou kvalitu.
Poslední příspěvek: Mgr. Ondřej Klekner
03. 03. 2016 | 07:50
Nás (Živá Plzeň) zas napadlo použít stávající džuznu :-) jako parkovací prostor pod zemí, auta v takovým množství, co tam jezdí, by tam neměla být vůbec. Sirková by se měla vrátit a MHD by opět jezdila Nádražní, nakonec lidi tasm stejně vylézají z podchodu od vlaku, takžetramvaje tam, kde byly, by byly ideální