stačilo by , kbyby řidiči uměli využívat stávající dvouprodový okruh. auto které neodbočuje z kruhového objezdu jede ve vnitřním pruhu - a problém je vyřešen. tedy za předpokladu vzájemné spolupráce , tak aby se řidiči vzájemně pouštěli do pruhů. takže navrhuji vytvoření instruktážního videa a pouštět ho všem řidičům. ( mimochodem to samé platí pro pravidlo zipu )
Poslední příspěvek: Petr Domanický
10. 01. 2014 | 14:21
Je tomu už zhruba 50 let, kdy západní urbanisté přišli na to, že největším omylem při stavbě města je snaha o plynulou individuální automobilovou dopravu v centrech měst. Vede to k ničení měst, vyhazování obroských prostředků a problém to nikdy nevyřeší, neboť jakékoliv volné místo v centru uvolněné pro 1 auto jich 100 přiláká. Jediné, co vede k fungujícím centrům, je stavba města, v němž základem je plynulost pohybu a pohoda pěších, jíž se vše ostatní musí podřídit. Skutečnost, že Plzeň je v tomto poznání na začátku (konečně už aspoň tak) je nejpodstatnější příčinou tragické situace veřejného prostoru plzeňského centra (obětování veřejného prostoru - včetně mnohých nábřeží, bývalých parků a zahrad, zahradních restaurací a dvorů - autům tu takřka nemá meze), včetně mnohých kdysi velmi atraktivních míst.
Poslední příspěvek: Tomáš Kuba
10. 01. 2014 | 02:45
Je možné řešit na zkoušku dočasným značením (jako v případě uzavírek - žluté šipky a přenosné značky) a v případě, kdy by se řešení ukázalo jako nevyhovující, jde snadno vrátit původní stav.
Poslední příspěvek: Jan Svoboda
17. 02. 2015 | 13:06
stačilo by , kbyby řidiči uměli využívat stávající dvouprodový okruh. auto které neodbočuje z kruhového objezdu jede ve vnitřním pruhu - a problém je vyřešen. tedy za předpokladu vzájemné spolupráce , tak aby se řidiči vzájemně pouštěli do pruhů. takže navrhuji vytvoření instruktážního videa a pouštět ho všem řidičům. ( mimochodem to samé platí pro pravidlo zipu )
Poslední příspěvek: Petr Domanický
10. 01. 2014 | 14:21
Je tomu už zhruba 50 let, kdy západní urbanisté přišli na to, že největším omylem při stavbě města je snaha o plynulou individuální automobilovou dopravu v centrech měst. Vede to k ničení měst, vyhazování obroských prostředků a problém to nikdy nevyřeší, neboť jakékoliv volné místo v centru uvolněné pro 1 auto jich 100 přiláká. Jediné, co vede k fungujícím centrům, je stavba města, v němž základem je plynulost pohybu a pohoda pěších, jíž se vše ostatní musí podřídit. Skutečnost, že Plzeň je v tomto poznání na začátku (konečně už aspoň tak) je nejpodstatnější příčinou tragické situace veřejného prostoru plzeňského centra (obětování veřejného prostoru - včetně mnohých nábřeží, bývalých parků a zahrad, zahradních restaurací a dvorů - autům tu takřka nemá meze), včetně mnohých kdysi velmi atraktivních míst.
Poslední příspěvek: Tomáš Kuba
10. 01. 2014 | 02:45
Je možné řešit na zkoušku dočasným značením (jako v případě uzavírek - žluté šipky a přenosné značky) a v případě, kdy by se řešení ukázalo jako nevyhovující, jde snadno vrátit původní stav.