Dokud bude přístup Správy veřejného statku k dopravě v Plzni ve stylu:
- Vše pro auta, chodci jsou na obtíž.
- Přechody pro chodce je třeba rušit a nikoliv zřizovat
...tak tady můžeme diskutovat a dávat podměty jak chceme...Ing. VOHRADSKÝ vám stejně vždy vysvětlí proč to nejde!
Poslední příspěvek: Jitka Janečková
14. 01. 2016 | 08:24
Připojuji se k návrhu na prodloužení zeleného signálu, protože křižovatku opravdu nejde přejít. Na odbočení k Plaze auta minimálně 2x za interval zelené jedou, chodci stojí. Nebylo by bývalo lepší vybudovat na tak rušné a pro chodce nebezpečné křižovatce podchod? I když jeden z největších v Plzni - u hlavního nádraží - není v současnosti využíván, tady by se býval asi vyplatil! Pokud bude centrum Plzně dopravní tepnou, chodci budou v zajetí provozu aut a prodloužení "zelené" aspoň trochu pomůže ...
Poslední příspěvek: AHA
25. 02. 2015 | 15:26
IMHO Pokud chodec vkročí na přechod na zelený signál, má právo přejít na druhou stranu i v době, kdy dojde k přepnutí na červený signál, a řidiči či cyklisté by mu měli dát přednost a umožnit dokončení přecházení.
Tzn. že doba trvání zelené je doba, po kterou se může do přechodu vcházet, nikoliv doba, po kterou se má přecházení i dokončit. Pokud by došlo k prodloužení doby zelené, dalo by se vcházet i později a odpovídajícím způsobem by se musela opozdit i doba spuštění zelené pro automobily. Křižovatka u hlavní pošty patří mezi vysoce optimalizované, tj. je už v návrhu počítáno s tím, že zatímco chodci docházejí např. k poště, vyjíždí již auta z Palackého náměstí.
Návrh zcela odmítnout nebo změnit na zpoždění zelených pro cyklisty a řidiče.
Poslední příspěvek: Jan Svoboda
17. 02. 2015 | 13:11
připojuji se k návrhu prodloužení intervalu pro chodce. stávající interval je pro sprintéry, nikoli pro lidi !!
Poslední příspěvek: Josef Vančura
20. 01. 2015 | 17:02
další podobný u Plazy
Poslední příspěvek: Mgr. Ondřej Klekner
05. 01. 2015 | 12:55
Jako vždy - město je budováno pro používání auty, ne lidmi v "pěším stavu".
Poslední příspěvek: jan vodicka
22. 03. 2016 | 14:54
Dokud bude přístup Správy veřejného statku k dopravě v Plzni ve stylu: - Vše pro auta, chodci jsou na obtíž. - Přechody pro chodce je třeba rušit a nikoliv zřizovat ...tak tady můžeme diskutovat a dávat podměty jak chceme...Ing. VOHRADSKÝ vám stejně vždy vysvětlí proč to nejde!
Poslední příspěvek: Jitka Janečková
14. 01. 2016 | 08:24
Připojuji se k návrhu na prodloužení zeleného signálu, protože křižovatku opravdu nejde přejít. Na odbočení k Plaze auta minimálně 2x za interval zelené jedou, chodci stojí. Nebylo by bývalo lepší vybudovat na tak rušné a pro chodce nebezpečné křižovatce podchod? I když jeden z největších v Plzni - u hlavního nádraží - není v současnosti využíván, tady by se býval asi vyplatil! Pokud bude centrum Plzně dopravní tepnou, chodci budou v zajetí provozu aut a prodloužení "zelené" aspoň trochu pomůže ...
Poslední příspěvek: AHA
25. 02. 2015 | 15:26
IMHO Pokud chodec vkročí na přechod na zelený signál, má právo přejít na druhou stranu i v době, kdy dojde k přepnutí na červený signál, a řidiči či cyklisté by mu měli dát přednost a umožnit dokončení přecházení. Tzn. že doba trvání zelené je doba, po kterou se může do přechodu vcházet, nikoliv doba, po kterou se má přecházení i dokončit. Pokud by došlo k prodloužení doby zelené, dalo by se vcházet i později a odpovídajícím způsobem by se musela opozdit i doba spuštění zelené pro automobily. Křižovatka u hlavní pošty patří mezi vysoce optimalizované, tj. je už v návrhu počítáno s tím, že zatímco chodci docházejí např. k poště, vyjíždí již auta z Palackého náměstí. Návrh zcela odmítnout nebo změnit na zpoždění zelených pro cyklisty a řidiče.
Poslední příspěvek: Jan Svoboda
17. 02. 2015 | 13:11
připojuji se k návrhu prodloužení intervalu pro chodce. stávající interval je pro sprintéry, nikoli pro lidi !!
Poslední příspěvek: Josef Vančura
20. 01. 2015 | 17:02
další podobný u Plazy
Poslední příspěvek: Mgr. Ondřej Klekner
05. 01. 2015 | 12:55
Jako vždy - město je budováno pro používání auty, ne lidmi v "pěším stavu".