Diskuse: Přechod pro chodce, který nejde přejít

Kategorie: Mám nápad

Autor: Pavel Cvrček

Detail podnětu

Registrovat se

Přidat komentář

Poslední příspěvek: jan vodicka

22. 03. 2016 | 14:54

Dokud bude přístup Správy veřejného statku k dopravě v Plzni ve stylu: - Vše pro auta, chodci jsou na obtíž. - Přechody pro chodce je třeba rušit a nikoliv zřizovat ...tak tady můžeme diskutovat a dávat podměty jak chceme...Ing. VOHRADSKÝ vám stejně vždy vysvětlí proč to nejde!

Poslední příspěvek: Jitka Janečková

14. 01. 2016 | 08:24

Připojuji se k návrhu na prodloužení zeleného signálu, protože křižovatku opravdu nejde přejít. Na odbočení k Plaze auta minimálně 2x za interval zelené jedou, chodci stojí. Nebylo by bývalo lepší vybudovat na tak rušné a pro chodce nebezpečné křižovatce podchod? I když jeden z největších v Plzni - u hlavního nádraží - není v současnosti využíván, tady by se býval asi vyplatil! Pokud bude centrum Plzně dopravní tepnou, chodci budou v zajetí provozu aut a prodloužení "zelené" aspoň trochu pomůže ...

Poslední příspěvek: AHA

25. 02. 2015 | 15:26

IMHO Pokud chodec vkročí na přechod na zelený signál, má právo přejít na druhou stranu i v době, kdy dojde k přepnutí na červený signál, a řidiči či cyklisté by mu měli dát přednost a umožnit dokončení přecházení. Tzn. že doba trvání zelené je doba, po kterou se může do přechodu vcházet, nikoliv doba, po kterou se má přecházení i dokončit. Pokud by došlo k prodloužení doby zelené, dalo by se vcházet i později a odpovídajícím způsobem by se musela opozdit i doba spuštění zelené pro automobily. Křižovatka u hlavní pošty patří mezi vysoce optimalizované, tj. je už v návrhu počítáno s tím, že zatímco chodci docházejí např. k poště, vyjíždí již auta z Palackého náměstí. Návrh zcela odmítnout nebo změnit na zpoždění zelených pro cyklisty a řidiče.

Poslední příspěvek: Jan Svoboda

17. 02. 2015 | 13:11

připojuji se k návrhu prodloužení intervalu pro chodce. stávající interval je pro sprintéry, nikoli pro lidi !!

Poslední příspěvek: Josef Vančura

20. 01. 2015 | 17:02

další podobný u Plazy

Poslední příspěvek: Mgr. Ondřej Klekner

05. 01. 2015 | 12:55

Jako vždy - město je budováno pro používání auty, ne lidmi v "pěším stavu".

Google+