Velmi podporuji myšlenku zkvalitnění povrchů cyklostezek, zejména již v samotné fázi projektu. Vzorovým příkladem pro koexistenci chodců + cyklistů + bruslařů je cyklostezka podél Otavy ze Sušice do Dlouhé Vsi, která je dokonce pravidelně udržována vozidlem s rotačními kartáči. Domníval jsem se, že něco podobného bude realizováno i na stezce mezi plzeňskými rybníky od hráze Velkého Boleveckého rybníku k Ostende a dále, avšak štěrkový povrch vylučuje jednu kategorii možných uživatelů. S politováním konstatuje Jiří M.
Poslední příspěvek: Správce
26. 06. 2014 | 13:07
Myslím si že se nejedná o obecný podmět...stezka podél řeky od hospody u Pechtů k papírenské lávce je skutečně silně poddimenzovaná a k nebezpečným situacím dochází často. Je zde velký pohyb lidí se psy, cyklistů, běžců, chodců a in-linistů...což tvoří nesourodou kombinace...stezka navíc zarůstá z boku zelení, což ji zužuje a na mnoha místech je asfalt poškozen (problém pro in-liny). Stezka je vlastně v současnosti jediná svého druhu v Plzni odpovídající "revitalizaci" břehů řek a rozšíření by si jistě zasloužila.
Poslední příspěvek: jiri mares
02. 01. 2015 | 14:54
Velmi podporuji myšlenku zkvalitnění povrchů cyklostezek, zejména již v samotné fázi projektu. Vzorovým příkladem pro koexistenci chodců + cyklistů + bruslařů je cyklostezka podél Otavy ze Sušice do Dlouhé Vsi, která je dokonce pravidelně udržována vozidlem s rotačními kartáči. Domníval jsem se, že něco podobného bude realizováno i na stezce mezi plzeňskými rybníky od hráze Velkého Boleveckého rybníku k Ostende a dále, avšak štěrkový povrch vylučuje jednu kategorii možných uživatelů. S politováním konstatuje Jiří M.
Poslední příspěvek: Správce
26. 06. 2014 | 13:07
Myslím si že se nejedná o obecný podmět...stezka podél řeky od hospody u Pechtů k papírenské lávce je skutečně silně poddimenzovaná a k nebezpečným situacím dochází často. Je zde velký pohyb lidí se psy, cyklistů, běžců, chodců a in-linistů...což tvoří nesourodou kombinace...stezka navíc zarůstá z boku zelení, což ji zužuje a na mnoha místech je asfalt poškozen (problém pro in-liny). Stezka je vlastně v současnosti jediná svého druhu v Plzni odpovídající "revitalizaci" břehů řek a rozšíření by si jistě zasloužila.